Terima Kasih yang tak terhingga :-)

Assalammualaikum.. Terima Kasih yang tak terhingga FJ Homemade kepada Allah.. Kerana memberi rezeki yang tidak disangka dan tidak pernah putus.. Benar janji Allah.. Allah akan memberi rezeki kepada hamba Nya yang sabar, kadangkala kite tak pernah terfikir dengan cara apa rezeki itu disalurkan.. Mungkin rezeki kite tiada di dalam bidang yang diambil satu ketike dulu.. Tapi yang penting jangan putus asa.. setiap orang ade jatuh bangunnye..hari ini kite jatuh.. esok luse Allah kirim kepada kite berite gembire.. yang penting bersangke baik dengan Pencipta... kepade yang baru ingin memulakan sebarang perniagaan bermulalah dari sekarang.. jangan tunggu ..rezeki akan datang bile kite cari.. Jangan hanya sandarkan tinggi mane kite belajar.. Berape gulung ijazah kite dapat.. Jangan malu jadi peniage..Dengan bekerja sendiri kite la bos kite la bekerje dan kite la akauntan :-) Bak kate perpatah rezeki tidak datang bergolek.. dan benar 9 dari 10 sumber rezeki datang dari perniagaan.. Penat memang penat tapi once dah siapkan tempahan hati kite akan jadi puas dan tenang....jangan kedekut itu yang penting.. 1 kite sedekah dengan orang 10 yang akan kite terime kembali :-) Jika ada rezeki FJ Homemade ingin pergi lebih jauh dalam bidang ni...Doa kan ye :-) tq kepada semua ahli keluarge dan orang tersayang yang banyak support.. 
Terima kasih kepada yang memberi komen ada yang memuji dan ade yang kurang berpuas hati..tidak mengape.. komen-komen itu amat bermakne untuk FJ Homemade menjadi lebih baik :-) Terima Kasih semue... Wish me luck...

Dulu (first apam) - hujung tahun 2012
- sangat xcantik kan
- kenyal 





Sekarang 2014

- lebih kemas dan gebu
- ade lubang sikit-sikit ni mmg xdapt nak dielakkan.. memang sifat die agaknye.. puas cari idea tak nak kasi ade lubang..
- tapi masih cantik dipandang..









Salam sayang,

FJ Homemade